DIARI D'AULA

dimarts, 19 de maig del 2015

Concurs de microrrelats a cinquè



Fa unes setmanes, en la sessió de tutoria setmanal, els delegats de classe que dinamitzaven la reunió, van suggerir als seus companys una activitat que els semblava que podia ser molt interessant.

La seva proposta consistia en fer un concurs, obert a tots els nens i nenes del curs, on cadascú es pogués apuntar a l’activitat que més li agradés. Les activitats proposades van ser: dibuix, microrrelats i càlcul. Al llarg de la setmana, els nens i nenes es van anar apuntant a l’activitat preferida. Finalment,  van tirar endavant  les activitats de microrrelats i de dibuix.

Els delegats van presentar les bases del concurs i vam donar deu dies de temps per presentar els treballs.

La iniciativa ha estat molt ben rebuda pels nens i nenes i han participat amb il·lusió. Els treballs rebuts, en ambdues categories, han tingut molt bona valoració.

Seguidament us presentem els dos microrrelats que van resultar guanyadors.


I VA VOLAR


Vaig sortir al pati. Al darrera de la tanca...allà estava la petita garsa, sense poder volar. En aquell moment, vaig sentir que havia d’ajudar-la. Quan vaig sortir al carrer, encara estava sota del cotxe. Me la vaig emportar a casa. La vaig cuidar durant molts dies.

El dia que finalment  estava curada, la vaig deixar anar i...va volar.


Biel Balagué

Primer premi 

Maig de 2015




EL MALSON

Era una nit de tempesta, podía sentir el soroll del vent xocar contra la meva finestra. Era insoportable. Vaig mirar per la finestra. Algú em mirava, no sabia qui era però em mirava fixament mentre s’apropava. Em vaig despertar. Tot suat amb els ulls plorosos i encara una mica espantat, vaig adonar-mede que només havia estat un malson. Encara que continuaba nerviós, em sentía bé de que res hagués passat.

Clara Charbonnier

Segon premi

Maig de 2015

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada